پرسشنامه عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
این پرسشنامه در 2 بخش کلی طراحی و تدوین شده است:
 

بخش اول مربوط به اطلاعات کلی جمعیت شناختی پاسخ دهنده می باشد.

بخش دوم مربوط به سوالات اصلی پرسشنامه است. سئوالات مطرح شده در این بخش دارای طیف اهمیت 5 گزینه­ای است.
متغیرهای مطرح شده شامل 4 متغیر سهولت استفاده درک شده، کیفیت خدمات سایت، امنیت و حریم خصوصی ادراک شده، پذیرش بانکداری الکترونیک
پرسشنامه دارای منابع معتبر لاتین است که در انتهای پرسشنامه ذکر شده است از جمله:
 

Chong, A., Ooi, K. B., Lin, B., & Tan, B. I. (2010). Online banking adoption: An empirical analysis.International Journal of Bank Marketing, 28(4), 267-287.

دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 2161 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.docx

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 4

حجم فایل:22 کیلوبایت

 قیمت: 2,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل ورد